دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 مهر 1394 - 14:22
در مراسم جشن دانشجویان ورودی

رئیس واحد جهرم: دانشجویان با دانستن ارزش استادان به پیشرفت می‌رسند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جهرم در مراسم جشن دانشجویان ورودی جدید اظهار کرد: اگر ارزش استادان را بدانید و از آنان استفاده کنید به تعالی و پیشرفت خواهید رسید.
کد خبر : 43880

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، بهنام بهروزنام در این مراسم که با حضور معاونان، مسئولان و دانشجویان در تالار حافظ دانشگاه برگزار شد، گفت: نام دانشجو قداست دارد و باید از این نام درست استفاده شود و نخستین چیزی که می‌تواند قداست نام دانشجو را انشا کند این است که با قرآن مانوس باشید تا با تلاوت آیات قرآن کریم به آرامش برسید دومین مورد احترام به پدر و مادر و سومین مورد احترام به استادان است.


وی افزود: انتخاب واحد جهرم که یک واحد بسیار بزرگ با اعضای هیأت علمی مجرب و کارکنان با تجربه و نیز فضای آموزشی عالی است به عنوان محل تحصیل دوره عالیه را باید به دانشجویان تبریک گفت.


رئیس واحد جهرم دانشجوی چندبعدی را دانشجوی مفید معرفی کرد و از دانشجویان خواست در بعد علمی، فرهنگی و هنری مهارت‌های لازم را کسب کنند.


بهروزنام، دانشجویان را به پایش اطراف خود توصیه کرد و از آنان خواست تا با ارزیابی آسیب‌های دوران دانشجویی دچار خسران نشوند.


سپس معاونان دانشگاه به منظور آشنایی دانشجویان به مسائل دانشگاه در رابطه با شرح وظایف و مسئولیت‌های بخش‌های مختلف حوزه‌های آموزشی، پژوهشی، دانشجویی و فرهنگی مطالبی را بیان کردند.


پخش کلیپ معرفی بخش‌های مختلف دانشگاه، اجرای برنامه ورزش باستانی، اجرای ورزش پاکورا، مسابقه و پذیرایی و اقامه نماز جماعت از دیگر برنامه‌های این مراسم باشکوه بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته